Idag: Skrivarcirkel, vi var som vanligt ganska få men det var ett bra möte. Nu gäller bara att förverkliga det som bestämdes. Efter det falafel med underbara Arefeh. Behövde det, hade nog gått i bitar annars när jag kommit hem till min tomma lägenhet och ensamheten där. Imorgon börjar min nya skrivplanering som innebär att mina pågående skrivprojekt bli klara i början av maj.

Vi får se hur mycket energi jag kommer att kunna ägna åt Stasimon de kommande veckorna. Jag behöver koncentrera mig på de skönlitterära texterna.


Kommentera

